Terima Kasih Atas Kunjungan

Rabu, 4 Mei 2011

Hanya gambar sebagai kenangan

Hanya gambar kini menjadi kenangan saya bersama mak..Selama hampir dua bulan mak menemani saya menjalani situasi berpatang.Mak menjaga makan minum saya,Memasak buat saya,melayan karenah cucu-cucunya tanpa menunjukkan rasa penat.Selama mak ada saya rasa sangat bahagia ..Hanya gambar menjadi kenangan buat saya bersama mak.
 Berehat seketika kat Waterfront sementara menunggu mak dan suami membeli kuih cincin.Lena Azib tidur masa ni.

 Sempat mengisi perut merasa cucur campur kat Waterfront.

 Anak-anak tersayang permata hati mak ayah.
 Mak bersama cucu-cucunya.Tak dapat dinafikan mak kini semakin lebih terbuka.Mudah untuk diambil gambarnya berbanding 20 tahun yang lalu.Begitu sukar dulu untuk merakaman gambar mak.Masih kuingat mak mengejar Kak Jan kerana merakamkan gambarnya.
 Bergambar berlatar belakangkan bangunan Dewan Undangan yang baru

 Membeli cenderamata dari Sarawak sebagai ole-ole
 Membawa Mak dan Sa memborong kek lapis di Gersik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!