Terima Kasih Atas Kunjungan

Jumaat, 6 Mei 2011

Gambar kenangan Mak dan Sa

 Bergambar kenangan dihadapan balai berlepas sebelum Mak dan Sa balik Terengganu.
Saya sedih nak lepaskan mak pergi..Tapi mak tetap akan pergi.Saat itu,semua saya lihat baik anak saya Alif dan juga suami seakan menyembunyikan satu perasaan,Saya faham mereka sedih seperti saya terutama Alif yang sangat rapat dengan neneknya.Begitu juga Aimy saat Mak dan Sa melangkah masuk ke balai berlepas ,Aimy berlari nak masuk ikut neneknya.Aimy dirumah memang terasa ketiadaan Sa dan neneknya.Nampak sangat kesunggulan di wajah ketiadaan neneknya.
Rumah saya dah hilang riuh rendah suara Mak dan Sa..Saya rindu saat itu lagil

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!