Terima Kasih Atas Kunjungan

Rabu, 23 Mac 2011

Happy Birthday Mizie..

Birthday
I Miss U Brother 
Hari ni hari jadi abang aku Mizie...Di kesempatan ini,adikmu ingin mengucapkan selamat ulangtahun kelahiranmu..Semoga hidupmu sentiasa ceria selalu(aku tau kau selalu ceria abangku)..Dipanjangkan umur dimurahkan rezeki..Bahagia dengan keluargamu..Dan kau tak pernah melupakan aku adikmu...yang terkadangkala tidak sebulu..Hihihi.. Walau apapun yang ada pada mu..engkaulah satu-satunya abang kandung yang aku ada..Justeru aku terpaksa menyayangimu walaupun ku tahu ...kau jarang sayang kat adik-adikmu kan...
Apapun Sekali lagi ku ucapkan SELAMAT HARI JADI BUATMU ABANGKU MIZIE....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!