Terima Kasih Atas Kunjungan

Rabu, 1 September 2010

Cuti Sakit Lagi

Sekarang nie kesihatanku semakin tidak menentu..hinggalah hari ini aku tewas juga..Terpaksa mohon cuti sakit sebab rasanya aku tak mampu nak mengajar dengan kudrat yang lemah ni..Berat badanpun makin susut dari 54kg semasa baru puasa hari ni bila timbang dah 47kg..Macamana tak susut makanan susah nak masuk..kalau dapat masukpun mulalah melawan untuk tidak memuntahkannya balik..Di sekolah cuba untuk menyembunyikan kelemahanku ini...ikutkan hati mahu je aku ambil cuti tanpa gaji sebulan dan berehat kat rumah..Tapi aku nak kuatkan semangat lawan apa yang kurasa..Jangan lemah sangat...Ujian kali ini memang hebat tak pernah kualami sebelum ini...Semoga aku tabah menghadapinya...

4 ulasan:

  1. Sabar jer lah ya..mugkin faktor usia kut.Apa-apa pun didoakan moga ita beroleh kesihatan yang baik.Jgn fikir yg bukan2 tau.

    BalasPadam
  2. cgu sihat ke, abg dah update ada lagu yg cgu minat, iaitu puteri, cgu seakan sebagai puteri kan.

    BalasPadam
  3. SMS atau Call saya 019-555 8282 Hj Husaini atau isteri saya Pn Rina 019-411 8283 utk mengatasi masalah Cikgu. Perubatan perlu diusahakan dan diikhtiarkan. Kesembuhan datang dari Allah.

    BalasPadam

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!