Terima Kasih Atas Kunjungan

Rabu, 30 Jun 2010

Isi Hati..Siapalah Akan Mengerti

Sepanjang minggu ini..Hari-hari yang berlalu hati sentiasa dalam keresahan..Dalam ceria ada gundahnya..Andai dapat kuundurkan putaran masa akan kuundurkannya kerana aku tak mampu nak berdepan dengan hari esok dan hari-hari seterusnya...Mampukah aku menghadapinya nanti...
Teman..maafkan aku kerana untuk kali ini aku tak mampu menjadi pendengar yang setia,aku tak mampu untuk berkongsi sedihmu kerana aku jua dalam dilema ..Aku jua tak mampu berkongsi perasaan denganmu lantaran aku sendiri berperang dengan perasaan..

5 ulasan:

  1. Ada insan yang memahami dan mengerti hati dan isi hati mu...tapi tak kau bagi untuknya uraikan kemelut di muara sepi..

    BalasPadam
  2. HANYA KATA-KATA SABAR YANG MAMPU KU BERIKAN UTK MENEMPUH HARI YG MENDATANG...ANGGAPLAH IA SEBAGAI RENCAH KEHIDUPAN KITA....DAN UJIAN UTK SESIAPA YG KUAT DAN TEGUH IMANNYA...AMIN.

    BalasPadam
  3. Sabar dan terus sabar..fikirkan positif jangan fikir negatif

    BalasPadam
  4. Ada perkara perlu kita kongsikan ada perkara pula perlu kita rahsiakan..

    BalasPadam

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!