Terima Kasih Atas Kunjungan

Jumaat, 14 Mei 2010

Sesekali


Sesekali bila aku fikirkan...
  • Aku sentiasa mengingati seseorang....tapi mungkinkah orang yang aku ingati itu akan jua mengingati aku.
  • Kita mahu orang sentiasa menjaga hati kita,tapi pernah ke aku menjaga hati mereka..
  • Bila kebaikanku seringkali disalah ertikan...mengapa mereka tidak memadang dari sudut mata hati...
  • Aku frust dengan sikap sesetengah orang yang bekerja tapi tidak menjiwai kerja yang diamanahkan..ambil kesempatan daripada kelemahan orang lain...
  • Dapatkah aku berjumpa lagi dengan orang-orang yang aku sayangi...bila jarak kini memisahkan aku dengan mereka..
.................................yang pasti hanya tinggal tanda tanya...........ITA.

2 ulasan:

  1. Pasti org tu juga mengingati anak pantai.Jika hati kita ingatkan seseorang insyaalah dia juga teringatkan kita.Aura yang sukar nak di tafsirkan.Hanya mereka yg berkenaan saja memahaminya.Andai saya di tempat sidia akan saya katakan 'U ALWAYS IN MY HEART'

    BalasPadam
  2. ya k..mudahan betulah apa yg dikatakan oleh tanpa nama,dia juga ingat saya..

    BalasPadam

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!