Terima Kasih Atas Kunjungan

Isnin, 3 Mei 2010

Bila Kejujuran dan Keikhlasan kita dipersendakan



Dulu antara lagu yang aku suka dengar...Zaman remajaku membesar dengan lagu nie.

Retak kasih sayang ku
punah kepercayaan ku padamu...
Rasanya tak mungkin ku menerima mu dengan yakin...
Bila aku ingati..
Keikhlasan diri dikianati...
Menitis air mata..
terasa sebak dada..
kesalnya hati tidak terkira....

Kau meminta ku lupakan kesilapan lalu
Kau memohon kemaafan ingin kembali kepadaku..
Aku pasti akan memaafkanmu...
Tetapi parut hati tidak mungkin terkikis olehku...

Peritnya pengalaman
Hingga tidak daya kulupakan
Sejak dari itu
Kusentiasa meraguimu...

2 ulasan:

  1. Usah kita hidup dalam keraguan.Agama juga melarang perbutan ragu-ragu atau was2.Ragu2 atau was2 adalah bisikan syaitan yg mahu menyesatkan umat anak Adam.Buang jauh2 sifat itu teruta dlm atau semasa lakukan sesuatu ibadat.Amalkan baca Ayat 3 Qul.Insyallah.

    BalasPadam
  2. saya tidak ragu 2 dalam ibadat saya cuma saya lebih berhati2 untuk mempercayai kata2 org ni..cukuplah dulu kejujuran saya dipersendakan

    BalasPadam

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!