Terima Kasih Atas Kunjungan

Jumaat, 19 Mac 2010

UntukMU

zwani.com myspace graphic comments

3 ulasan:

  1. Pada sape kate2 ini di tujukan? Masih ada lagikah bestfriend awak tu..kalau saya nak ganti tempat dia boleh tak? saya akan jd very2 bestfriend.tapi rasa mcm baru je tulisan tu di tulis,seolah semalam je.belum disapu ombak lagi. Harap2 sidia membaca coretan digigi pantai tu...Pantai mana yang menjadi lipatan sejarah tu..Dikiri atau kanan coretan tu mesti ada sidia duk tengah membaca kan..terimbaulah kenanagansilam....

    BalasPadam
  2. Kata -kata ini untuk kawan,dan teman yang paling dekat di hati...Selamanya dia ada walau dia hilang sekali pun dia tetap wujud dan segar dalam ingatan saya.Nak ganti k...takde sapa yang boleh ganti tempat dia kerana dia dia berada di tempat yang cukup istimewa yang telah saya khaskan untukknya...Hanya pantai yang mengerti luahan hati saya...Kerana ombak dan pantai diibaratkan saya dengannya.Persahabatan kami amat istimewa...

    BalasPadam
  3. Orang kata kalu kita ingat org tu,org tu pasti ingat kita.Saya teramat yakin dia jugak ingat kat saya..kawan dia katakan.

    BalasPadam

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!