Terima Kasih Atas Kunjungan

Isnin, 22 Mac 2010

Jika Suatu Hari

If one day...

5 ulasan:

  1. Dalam hidup ini kita sentiasa memerlukan insan yang sentiasa ada di saat susah dan senang

    BalasPadam
  2. Kalu ada jambatan yg menghubungi atau merentangi laut cina selatan akan ku pergi kepada mu...

    BalasPadam
  3. Siapalah nie yang nak datang kat saya.Tq wei..datanglah.nanti saya antar kapal ambik deh...kawan selamanya..

    BalasPadam
  4. Kalu awak nak antar kapal molek lah tu...sekampung saya bawak naik kapal.Jangan kapal korek dah ler.Tapi kan...lebih baik awak yang naik kapal balik semenanjung.Tak kan nak merantau separuh usia.Bila tua nanti khidmat kita kat halaman sendiri tak diperlukan lagi.rugi tau..

    BalasPadam
  5. Hahaha saya nak antar kapal selam..biar semua dapat menyelam .Saya nak balik tapi rasanya khidmat di sini lebih beerti kut.Kita sama-samalah balik kg ya..sama2 berbakti pada kg sendiri..

    BalasPadam

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!