Terima Kasih Atas Kunjungan

Jumaat, 1 Januari 2010

Lamunan Hati (Bila kudengar lagu nie...pastinya ingatan pada seseorang .Terbayang kembali memori-memori masa tue...)


Esok pasti ditangan Tuhan
Bukan aku yang menentukan
Janganlah engkau salah sangka
Masa merubah segalanya

Semangatku bagaikan hilang
Dibawa dirimu oh sayang
Walaupun perit hidup ini
Akan aku tenang selalu

( korus )
Dibibir ku mengukir senyuman(nie rangkap yang paling aku suka)
Dihatiku tersimpan kepedihan
Biarpun engkau
Tiada lagi
Aku setia menunggumu
Biar
Diri
Aku seorang
Hanyut dilautan
Lamunan tak bertepi

( ulang dari korus )

Lamunan tak bertepi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!