Terima Kasih Atas Kunjungan

Sabtu, 5 November 2016

Kunjungan Mantan Pengetua SMK Demak Baru

Hanya Allah sahaja yang tahu bagaimana perasaan gembira dan bersyukur kerana menerima kunjungan antara insan yang sangat saya hormati Pn Hajah Fatimah Hamid...tak sangka beliau datang melawat saya di Alam Impian ni..
Terima kasih cikgu..segala budi dan jasa cikgu saya akan kenang hingga akhir hayat saya
Segala ilmu yang cikgu berikan hingga kini menjadi panduan saya di sekolah yang baharu.tiada perkataan yang sesuai untuk saya gambarkan bagaimana saya menghargai segala jasa cgu..
Semoga Allah temukan kita lagi
terima kasih kerana bawakan kek hati parik dan nata de coco

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!