Terima Kasih Atas Kunjungan

Rabu, 20 September 2017

KAD hari Lahir daripada Aimy

Dia anak yang cukup luar biasa
Dia anak yang sentiasa faham dan akan menjadi insan pertama yang selalu mengucapkan apa-apapun pada saya
Dan hinggalah hari ulangtahun kelahiran saya..dialah yang pertama yang membuatkan sendiri kad dan meletakkan dalam beg tangan saya..
Dari kecil hingga umur 8 tahun kini dia tetap sama..sangat prihatin pada saya. Sakit demam saya dialah anak yang dulu yang akan bwrtanya dan memicit kepala saya.dia juga yang selimutkan saya ketika saya tidur
Terima kasih anakku Nur Aimy..mak mendoakan agar Aimy menjadi anak yang solehah yang berjaya di dunia dan akhirat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!