Terima Kasih Atas Kunjungan

Selasa, 30 Mac 2010

Malam Itu Milik Kita....

You Are My Last Thought At Night 
Buat teman yang ada pada malam ini...yang baca bloq nie...tq.Semoga tidur kalian selepas ini diulit mimpi yang indah..Begitu juga pada teman yang masih berjaga sesungguhnya malam itu amat indah bila dihayati....
If I Was There Tonight 
Andai ada bulan,pastinya kita akan memandang bulan yang sama
Good Night Graphic #85

8 ulasan:

  1. Gud Nite !!
    Untuk Makluman...
    Tika ini bulan mengambang penuh.Boleh bermain2 digigi ombak tanpa bantuan cahaya lampu..Amat indah sekali pemandangan dikala ini pabila ku renung saujana lautan berkilauan dgn cahaya rembulan.Andai dulu disaat bulan mengambang aku berada ditengah2 lautan dilambung ombak dan digigit kesejukan malam demi melangsungkan kesinabungan hidup yang penuh ranjau dan duri tanpa siapa peduli.Ditengah2 lautan yang bergelombang dan bergelora ku renung bulan tanpa sebarang pengertian.Sampailah sekarang...pabila bulan mengambang je imbauan saat kepayahan dulu bermain di benak fikiran.

    BalasPadam
  2. Begitulah anaklaut..bukan senang nak senang nie...begitu juga dengan kesusahan kita ,kalau kita sendiri yang tak berusaha untuk mengubah nasib kita orang sekeliling hanya tahu memandang je..memerli atau apa-apalah..Antara kita mungkin meniti liku hidup dengan kepayahankan dan ujian untuk sampai pada masa sekarang nie...Saya dulu bila lihat bulan tenangje rasa hati..bila tertekan ke sedih ke..saya suka tengok bulan bila dia ada...apatah lagi bulan mengambang rasa sayang nak alih pandangan..Difikiran kalau saya teringat seseorang saya akan memandang bulan kerana semua orang memandang bulan yang sama.

    BalasPadam
  3. Walaupun kita renung bulan yg sama ingatan atau fikiran kita belum tentu sama kan..Kalu dulu bulang terang suka hati kerna akan dpt byk habuan tapi kini apalah ertinya walau bulan 2 kali lebih terang pun tiada makna bagi kita kan,sekadar menjadi inspirasi buat sang perindu saje,juga buat pungguk yg tak henti2 merindu dari dulu sampailah kini. berpenhujung.

    BalasPadam
  4. Tapi hati kita tetap sama.ada ingatan untuk seseorang...

    BalasPadam
  5. Rindu.Ingat.terkenang.termimpi.terbayang adalh berbeza kan.Boleh tolong terang atau ulas sikit deh.

    BalasPadam
  6. bila dah kita teringat dan terkenang tu maknanya adalah rindu ..betul doh.kalu tak rindu mana org ingat

    BalasPadam

Titipkanlah Kata Hulurkanlah idea
Kongsi cerita membawa bahagia
persahabatan terjalin kemesraan berputik
walaupun hanya sekadar alam maya

TERIMA KASIH TEMAN!!!!